دستگاه لیزر فلزات سری نوین مدل LF-E

دستگاه لیزر فلزات سری نوین مدل LF-E

  • 51

New series metal laser machine model LF-E:

دستگاه لیزر فلزات سری نوین مدل LF-E از نوین تاک تبریز دستگاهی با وزنی کم و ابعاد کوچک است که برای صنایع کوچک و جمع و جور استفاده می شود. اگر می خواهید با کمترین هزینه یک کار را شروع کنید و با یک قیمت اقتصادی دستگاه برش لیزر را راه اندازی کنید، این دستگاه می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. متریالی که این مدل دستگاه می تواند برش دهد، متنوع است و از میان آنها می توان به مواردی چون استیل ضد زنگ، کربن استیل، فولاد آلیاژی، آهن فنری، صفحات مسی، ورق‌های آلومینیوم، طلا و نقره اشاره کرد. فاکتوری که در این دستگاه ها مهم است، توان یا قدرت خروجی این دستگاه ها است. دقت داشته باشید که عدد توان بسته به کاربرد دستگاه است که در کدام صنعت کار می کند و چه متریالی را برش می دهد. در هر حالتی باید توان متناسب با آن صنعت آماده گردد. اما در خصوص این دستگاه اگر بخواهیم بگوییم، توان این ها بین 500، 1000 و 1500 وات است.

ویژگی های دستگاه

این دستگاه ها در حالت کلی مزایای بسیاری دارند و کیفیت خروجی آنها به گونه ای است که با روش های سنتی و قدیمی تر قابل قیاس نیست. من جمله این مزیت ها می توان به سرعت و راندمان بالای کاری آنها، قدرت بسیار بالا در برش فلزات به خاطر نفوذ اشعه لیزر اشاره کرد که در عین مصرف بسیار کم برق آنها را به دستگاه هایی بسیار ایدئال بدل کرده است. در ادامه می خواهیم به چند مورد از مهم ترین مزایای این مدل دستگاه اشاره کنیم. با ما همراه باشید.

1- تاج آلومینیومی سبک و مقاوم:

دستگاه های برش لیزری یک قسمتی به نام تاج دارند که وظیفه آن نگهداری و جهت‌ دادن به حرکت نازل لیزر می باشد. به این صورت که همواره به همراه لیزر حرکت می کند و از جمله ویژگی هایی که دارد می توان به مواردی چون استواری، وزن سبک و عدم تغییر فرم در طی زمان اشاره کرد. جنس تاج موجود در این مدل از دستگاه از آلمینیوم یکپارچه است که در واقع ترکیبی است از قالب‌ سازی استیل و Die-Casting. این جنس از آلمینیوم با این درجه در صنایع هوافضا کاربرد دارد و مزایای فوق العاده ای من جمله عملکرد مطمئن و تضمین پایداری این محصول در طی زمان را دارد.

2- ریموت بیسیم در دستان شما:

یکی از مسائلی که در حین کار با دستگاه های برش لیزری اهمیت پیدا می کند، داشتن دسترسی راحت به میز کار و امکان کار همزمان با دکمه های کنترلی دستگاه است تا بتوانیم با یک آزادی عمل حداکثری دستگاه را تنظیم کرده و با آن کار کنیم. ریموت های بی سیم دستگاه های سری نوین دقیقا برای حل چنین مشکلی روی دستگاه تعبیه شده اند که اپراتور بتواند در هر زاویه ای که نسبت به دستگاه ایستاده است، آن را در دستان خود کنترل کند.

ویژگی های دستگاه لیزر فلزات سری نوین مدل LF-E

ویژگی های دستگاه

3- منبع لیزر از برندهای برتر:

همانطور که می دانید منبع یا سورس هر دستگاهی تقریبا مهم ترین بخش دستگاه است که به نوعی قلب تپنده دستگاه های برش لیزری به حساب می آید. انتخاب این بخش مهم از دستگاه در حقیقت یک مرحله سرنوشت ساز است که باید یک برند معتبر و شناخته شده را انتخاب کنید تا بعدا به دردسر نیفتید! نوین تاک تبریز برای دستگاه های سری LF-E سه منبع از سه برند معتبر را فراهم کرده است که هر یک را که خواستید انتخاب کنید. البته کارشناسان ما در انتخاب درست و مناسب براساس نیاز شما کمک می کنند که برای کسب و کار شما پاسخ دهنده باشد. دقت کنید که برای این مدل از دستگاه های برش لیزر سورس‌های لیزر با توان 500، 1000 و 1500 وات در نظر گرفته شده است.

4- موتورهای ژاپنی برای کاربر ایرانی:

یکی از مزیت های ویژه ای که دستگاه لیزر فلزات سری نوین مدل LF-E دارد، سروموتورهای ژاپنی برند Fuji است. دستگاه های برش لیزر با توجه به نوع کار سختی که انجام می دهند، نیازمند یک نیرو محرکه ویژه ای هستند که بتوانند از پس سختی کار برآیند. با وجود این سروموتورهای ژاپنی شما از این بابت هیچگونه نگرانی نخواهید داشت. به بیان دیگر شما به خاطر این مزیت ویژه می توانید به صورت تمام وقت و پی در پی از این نوع دستگاه کار بکشید و کارهای بیشتری را با خیال راحت به آن بسپارید.

5- کیفیت قطعات دستگاه:

برای چنین دستگاه هایی با هزینه قابل توجهی که شما برای آن ها می پردازید و کار مهم و ویژه ای که قرار است انجام دهند، این بسیار مهم است که پس از خرید از بابت کار مداوم با دستگاه در بلند مدت و کیفیت قطعات آن خیال تان راحت باشد. اساسا تفاوت یک دستگاه خوب با یک دستگاه بد در جزییات آن است. این مدل از دستگاه یکی از مزایایی که دارد این است که تمامی قطعات از برندهای معتبر و شناخته شده انتخاب شده است. قطعات الکتریکی آن از برند Schnider می باشد و ریل های حرکتی آن نیز از برند تایوانی HiWin انتخاب شده است که به کارایی عالی و مقاوم مشهورند.

مشخصات فنی دستگاه

توان خروجی لیزر 1000W, 1500W, 500W
حداکثر شتاب 0.65G
حداکثر سرعت 80 متر در دقیقه
دقت بازنشانی 0.03 میلی‌متر
بازه‌ی دمای کاری 0 تا 45 درجه‌ی سانتی‌گراد
بازه‌ی رطوبت محیط 5 تا 95 درصد
نوع خنک کننده آب خنک
وزن کل 2500 کیلوگرم

علت تفاوت قیمت دستگاه های لیزر

اغلب اتفاق می افتد که دو دستگاه با قابلیت های همسان قیمت های متفاوتی دارند. اصلی ترین عامل این موضوع نوع قطعات به کار رفته در دستگاه و کیفیت آنهاست که از میان آنها می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • نوع و توان تیوب لیزر
  • برند و مدل مین برد
  • نوع و جنس ریل دستگاه
  • برند و توان چیلر
  • نوع و توان پاور دستگاه

اما در این میان مواردی هم هستند که شاید در بالا بردن کیفیت دستگاه نقش خاصی نداشته باشند اما قیمت را بالا می برند و احتمالا شما قیمت اضافی را برای هیچ می پردازید. آپشن هایی همچون جنس و قطر ورق بدنه ، نوع مکنده یا دمنده دستگاه، دارا بودن پلت چوبی جهت حمل ایمن و راحت و آپشن فوکوس اتوماتیک. اگر قصد دارید از دستگاه های برش لیزر فایبر نوین تاک تبریز استعلام قیمت بگیرید، بر روی لینک زیر کلیک کنید و شماره تلفن خود را ثبت کنید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و شما را در این جهت راهنمایی کنند:

 استعلام قیمت

فوکوس اتوماتیک

فوکوس اتوماتیک دو نوع است: یکی فقط در لحظه اولیه استارت دستگاه، فاصله هد را با قطعه کار تنظیم می کند. ولی در هنگام برش این قابلیت را ندارد و دومی هم در زمان استارت و هم در حین برش می تواند مداوم فاصله نقطه کانونی را با سطح کار تنظیم نماید. دقت داشته باشید که مورد اول گاهی اگر نباشد بهتر است. زیرا گاهی ممکن است همین مورد باعث شود که دستگاه به کلی از کار بیفتد. اما مورد بعدی برای برش فلزات می تواند مورد نیاز واقع شود و به همین دلیل تمام دستگاه های برش فلزات دارای سیستم فوکوس اتوماتیک هستند.

در پایان ذکر این نکته خالی از لطف نیست که گاهی هم علت تفاوت قیمت ها به شرکت تامین کننده داخلی بر می گردد که خودش با چه قیمتی می تواند دستگاه ها را وارد کرده و بنابراین تا چه میزانی می تواند قیمت ها را برای مشتری مقرون به صرفه در نظر بگیرد. نوین تاک تبریز تنها دفتر فروش شرکت نوین تاک لیزر در محدوده شمالغرب کشور است که با سالها تجربه در واردات و فروش دستگاه های برش لیزری می تواتد این دستگاه ها را هم با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه برای صنعتگران ایرانی تامین کند و هم در بحث خدمات پس از فروش و تامین قطعات دستگاه ها در سطح بالایی مشتریان خود را ساپورت می کند.

نمونه کار دستگاه لیزر فلزات سری نوین مدل LF-E

چند نمونه کار از دستگاه

کلام آخر

شما بعنوان صنعتگر حتما قدر ابزار خوب را می دانید و متوجه این موضوع هستید که راندمان کاری شما تا حدود بسیاری به توانمندی و قابلیت هایی بستگی دارد که ابزار شما می توانند فراهم کنند. و دقیقا این ابزار خوب است که می تواند به شما کمک کند که خروجی خوب و قوی تولید کنید. دستگاه های برش لیزری در حقیقت مهم ترین ابزاری هستند که در کارگاه‌ های ورق‌کاری فلزات مورد استفاده قرار می گیرند. تهیه‌ی یک لیزر برش فلزات حرفه‌ای، قابل اطمینان و همراه با خدمات پس از فروش، کم‌ترین چیزی است که هر صنعتگری می‌تواند توقع آن را داشته باشد. نوین تاک تبریز یکی از مرجع ترین و بزرگترین وارد کننده های دستگاه های برش لیزری در ایران است که می تواند بهترین دستگاه ها را با مقرون به صرفه ترین قیمت برای صنعتگران شمالغرب کشور آماده کند. اگر قصد خرید دستگاه لیزر فلزات سری نوین مدل LF-E را دارید، می توانید درخواست خود را در سایت ثبت کنید و یا با کارشناسان ما در نوین تاک تبریز تماس بگیرید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.





می پسندم نمی پسندم
نظرات()

مطالب مرتبط


بخش نظرات این مطلب



برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ورود کاربران

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع

    عضويت سريع

      نام کاربری
      رمز عبور
      تکرار رمز
      ایمیل
      کد تصویری
      چت باکس

      چت باکس


        نام :
        وب :
        پیام :
        2+2=:
        (Refresh)
        پشتيباني آنلاين

        پشتيباني آنلاين

          پشتيباني آنلاين
          آمار

          آمار

            آمار مطالب آمار مطالب
            کل مطالب کل مطالب : 1289
            کل نظرات کل نظرات : 0
            آمار کاربران آمار کاربران
            افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
            تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

            آمار بازدیدآمار بازدید
            بازدید امروز بازدید امروز : 228
            بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
            ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 23
            ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
            آي پي امروز آي پي امروز : 76
            آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
            بازدید هفته بازدید هفته : 231
            بازدید ماه بازدید ماه : 670
            بازدید سال بازدید سال : 3463
            بازدید کلی بازدید کلی : 23936

            اطلاعات شما اطلاعات شما
            آی پی آی پی : 3.143.205.169
            مرورگر مرورگر :
            سیستم عامل سیستم عامل :
            تاریخ امروز امروز :
            تبادل لینک هوشمند

            تبادل لینک هوشمند

              تبادل لینک هوشمند

              برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت و آدرس tabrizwebsite.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






              خبرنامه

              خبرنامه

                براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



                آخرین نطرات کاربران

                آخرین نطرات کاربران

                  درباره ما

                    شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت
                    خوش آمدید

                  کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
                  قالب طراحی شده توسط: تک دیزاین و سئو و ترجمه شده و انتشار توسط: قالب گراف